Re: Сейчасный_я._ВсЈ_забыл._И_любовь!

Ромааааа!!

Та вот перед дорожкой - ЗА ЛЮБОВЬ! У нас такой тут нынче в Киеве пароль! Любовь и здесь, и сейчас, и ко всему))))). Любовь во всех ее прекрасных проявлениях!
Your English you will practice in India, I believe. And then when you're back, please, be advised that we will have master class in ENGLISH here in KIEV! I am going to discuss it today at NEX's Zen HELP Readings -III!
Romka! I wish you nice trip and all possible success and luck and unforgettable experience through all the fabulous journey!!!
I LOVE YOU!!!

Luchana.

--
Сегодня удачный день, чтобы завести почту на Яндексе http://mail.yandex.ru